VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pengar ut & Pengar in

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Netto och handlat lite, skulle dit upp för lite cola o annan dricka o frukt.
Och ser då att de finns mer balsam för 19kr/flaska, så jag tog de som var där, 6 flaskor till.
Så nu har jag 15 flaskor balsam....hehe. Räddad ett bra tag.

Precis när jag cyklar hem o in på min gård så ringer mobilen o det är chefen på jobbet som undrar om jag kan jobba imorgon.
Jag berättar att jag ska på fest ikväll o kan inte komma hem förrän någon kan köra mig hem. Och då erbjuder han att betala taxi hem till mig för att han verkligen behöver mig på jobbet imorgon.
Så där slapp jag minsann inte jobba....
Men ingen fara för det blir ju rätt bra extra pengar, helg o högre ob tillägg. Och dessutom kan jag själv bestämma vilken tid jag börjar imorgon o även när jag slutar, kan ju inte bli bättre.




Ikväll är det melodifestivalen oxå. Hoppas på bättre startfält denna lördagen än förra, för då var det ju bara Danny som var nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: