VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Efterlängtad fredag

Kategori: Jag o min vardag

Idag när jag vaknade kl:04.45 så kände jag bara, låt arbetsdagen gå fort. Inte nån vanlig tanke jag har i vanliga fall. Men det i ryggen är verkligen jobbigt.

I alla fall så gick tiden på jobbet fort och efter det blev det apoteket och äntligen var min medicin där. Så nu hoppas jag att smärtan ska minska så småningom.

När jag kom hem sen var jag riktigt trött, knappt sovit på nätterna ju så det blev vila en timme.
Blev nästan väckt av Jimmy som var i behov av en dataskärm och jag har ju några sådana i mitt förråd och såklart fick han låna en. Vet ju själv vilken panik man kan få om man inte får surfa..haha.
Det är ju ett måste varje dag...

Sen har de varit lugnt, gjorde 3 räkmackor som jag åt för en stund sen. Varvar mig med "Let's Dance" och datorn.
Lugn kväll och ett par skräckisar senare hade jag tänkt mig.




Ska ha en helt lugn helg och bara njuta av min ledighet fram till måndag kl:14. ja förutom tvätta och den vanliga helgstädningen imorgon.
Ska baka lite oxå tänkte jag, kanske hitta på en ny maträt oxå. Men detta är ju sådant som inte är ansträngande precis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: