VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott & Ordning

Kategori: Jag o min vardag

Nu har då mamma varit här på midda, vi åt mitt egna recept som jag kallar "Köttröra varvat med potatis, och denna rätt finn i min matblogg om ni är nyfikna på att testa. Den är riktigt god

http://www.mariesrecept.blogg.se

Klippte även henne, oxå hängde vi upp nya gardiner i mitt vardagsrum. Lite klurigt och göra ensam när fönster är så brett.

Nu är det snart "One Three Hill" på femman, längesen de sluta för säsongen, så det ska bli intressant och spännande och se vad som händer ikväll. Minns inte riktigt hur det sluta förra gången.
Sen blir det en dusch, bädda ner sig i sängen och titta på "Bones" och fortsätta med "Smallville" tills det är dags att släcka lampan.

Trevlig kväll till er alla så hörs vi imorgon





Kommentarer


Kommentera inlägget här: