VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag & Resor

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp kl:04.45 efter endast 2 timmar sömn..*suck*.
Väl på jobbet så är där kallt överallt och jag som så gott som aldrig/sällan fryser. Mindre mysigt kan jag säga.
Slutade kl:10.00 idag, varför kan jag inte berätta här.
Men efter detta så kom jag hem och var supermegatrött, så jag satte mobilens klocka på ringning och vaknar 2 timmar senare...och upptäckte då att jag glömt aktivera larmet, jag som bara skulle vila 45 min.

Blev därefter en runda på Ica med mamsen, massa 10kr saker där så jag fyndade på rejält. Något bra och ha och något som jag fyllde på av i skafferiet och sånt.

Vad har då kvällen min att bjuda på:
JO..jag ska fixa midda, diska, ta en dusch, titta på "Halv åtta hos mig" (börjar nya avsnitt idag), oxå är det väl CSI.
Sen vet jag inte riktigt, blir nog sen kväll/natt jag somnar tack vare somnade i eftermiddags...*suck o åter suck*.
Får väl försöka bli trött till att fortsätta kolla på "Smallville".



Har även idag funderat på att köpa mig en resa till nåt intressant land, men vet inte var än, har många tankar. Men om detta blir eller inte får vi ju se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: