VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mitt liv bestämmer jag över

Kategori: Jag o min vardag

Har under kvällen fått erfara att folk försöker bestämma över vilka jag ska/får umgås med.
Men som vanligt går det inte att påverka mig med något, jag bestämmer själv vilka jag vill umgås med.
Skulle aldrig någonsin lyssna på skitsnack om någon, jag tar reda på den fakta jag själv vill av personen och bildar mig därefter en uppfattning och avgör om jag vill ha personen i mitt liv eller inte.
Men de som tror de kan påverka mitt beslut är just såna som jag valt bort ur mitt liv. jag vill ju bara ha vänner som jag kan lita på, andra kan inte tillföra mig och mitt liv nåt positivt.
Svårare än så är de inte...Så är du en av dessa negativa som läser detta så lägg ner för du kommer ingen vart med det du håller på med.
Man blir bara mer och mer nära vänner ju mer folk försöker förstöra.

idag har det annars varit en lugn dag med mycke data, städat lite, fixat midda, blev så sugen på pommes så de fick de bli, äter de ju så sällan, fast glömde bort fritösen, fick ju en sådan av mamsen i julklapp. Nästa gång ska den invigas.

oxå har jag bakat kardemummabullar igen, använde torrjäst för första gången i mitt liv, vet inte vad som skiljer torr från färsk, men bullarna blev super fluffiga.

Resten av kvällen blir de Smallville inne i sängen, skönt med tv o dvd där inne.
Blir nog lång vaken natt, börjar ju inte jobba förrän kl:14 imorgon...




Dessa kardemummabullar finns i min matblogg

http://mariesrecept.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här: