VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rent & Rutor

Kategori: Jag o min vardag

Då är jag äntligen klar med storstädningen av hela hemmet, skönt.
Så nu kan jag ha en lugn och skön kväll.
Har tacos kvar från igår, men blev så himla sugen på stekt fläsk och spagetti idag. Så de blir nog till att frysa in tacofärsen och ha denna vid ett senare tillfälle i veckan.

Mamma kom och hälsade på för en stund sen och hon kom mitt i bakningen, så hon fick med sig kakor hem. Bakade kokosrutor. Supergoda blev dessa. Finns recept i min matblogg.

http://www.mariesrecept.blogg.se





Snart har jag de Smallville säsonger jag saknat, så ikväll/inatt blir de nog ett lite maraton av denna serien.

Önskar alla läsare en trevlig kväll ifall vi inte hörs mer idag!!!



Kommentarer

  • emma gilbertsson säger:

    mums mums

    2011-01-08 | 20:07:57

Kommentera inlägget här: