VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag, söndag, söndag

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp för en timme sen ungefär, sovit endast 4-5 timmar, men var ett måste för imorgon ska jag upp kl:04.45 för en förmiddagsvecka på jobbet. Gäller att komma rätt i dygnet efter 4 dagar ledigt, annars kan jag glömma mycke sömn kommande natt ju.
Okej, inte för att jag sover mycke när jag jobbar förmidda, kanske 4 tim/natt. Men det funkar så det är ingen fara.

Idag har jag lite och göra. Ska tvätta, mamma kommer på midda, oxå ska jag klippa henne. Även få upp nya gardiner i vardagsrummet och sovrummet är det tänkt.

Sen tänkte jag hinna med några avsnitt Smallville med ikväll. Håller ju på att gå igenom säsong 6 angående vilka avsnitt jag missat där, sen är de bara att gå på säsong 7-9, riktigt spännande.

Usch vad det töar nu, vill verkligen inte att all mysig snö ska försvinna. Hoppas det kommer nytt inom kort. Jag menar...vintern är ju inte slut än, även om den kom tidigare än vanligt.

Nu ska jag ut och röja i köket


Kommentarer


Kommentera inlägget här: