VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 timmar på kryckor

Kategori: Jag o min vardag

En del gillar inte bloggar där man skriver om vad man gör varje dag, men för min del gillar jag att skriva om detta och sen är det även så att vänner och bekanta gillar att läsa om vad jag har för mig om dagarna.
Men jag lägger ju även in annat som t ex tankar, filmtips..innan hade jag ju recept med, men de sluta jag med här eftersom jag startade en matblogg för detta.
Och för er som är nyfikna på denna är det bara att gå in och kolla där
http://www.mariesrecept.blogg.se
Majoriteten är egna recept.

I alla fall ang idag...

Gick hemifrån vid 11.15. Fick gå i tid eftersom jag tar mig fram på kryckor och skulle vara hos tandläkaren 12.00.
Väl där så tog de typ 30 sekunder, hon kollade hur det läkt efter att tanden drogs ut för en vecka sedan och tandläkaren sa "helt otroligt vilket läkekött du har".
Kändes skönt, för då är de ju på rätt väg, trots komplikationerna.

Sen blev det ett ärenden på banken åt en vän.

Var därefter på biblioteket, kände att det var dags att låna några spännande böcker. Har kollat dvd serier bra länge nu och läst biografier.
Så dags att läsa lite annat eftersom jag gillar att läsa i massor.
Så...4 böcker blev det...3 st hör till en serie av Tess Gerritsen..."Syndaren", "Skendöd" och "I satans tjänst"...oxå en till "Djävulsk Risk" av Scott Frost.
Hoppas att dessa böcker var ett bra val.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: