VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med fullmåne

Kategori: Jag o min vardag

Igår var de ju fullmåne igen, och jag kan säga att jag påverkas starkt av detta, och även dagen innan och dagen efter(idag då).
Jag själv påverkas genom att jag får massa extra energi som om jag skulle kunna springa maratonloppet utan att har tränat, sen har vi ju de här med sexlusten som ökar nåt kopiöst..*S*. Oxå får jag som små myror i hela kroppen, svårt och förklara.

Och vet att det finns fler som jag känner som påverkas på olika sätt.

Hur påverkas du av fullmåne?, kommentera gärna, spännande och höra tycker jag


Här nedan har ni resten av årets fullmåne datum:




Augusti

 06 - - Växande halvmåne
 13 - - Fullmåne
 21 - - Avtagande halvmåne
 29 - - Nymåne
 September
 04 - - Växande halvmåne
 12 - - Fullmåne
 20 - Ti - Avtagande halvmåne
 27 - Ti - Nymåne
 Oktober
 04 - Ti - Växande halvmåne
 12 - On - Fullmåne
 20 - To - Avtagande halvmåne
 26 - On - Nymåne
 November
 02 - On - Växande halvmåne
 10 - To - Fullmåne
 18 - Fr - Avtagande halvmåne
 25 - Fr - Nymåne
 December
 02 - Fr - Växande halvmåne
 10 - - Fullmåne
 18 - - Avtagande halvmåne
 24 - - Nymåne


Kommentarer


Kommentera inlägget här: