VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En av mina snälla vänner

Kategori: Jag o min vardag

Har precis haft besök av min vän Marielle ett par timmar, suttit på balkongen i de sköna vädret och pratat om allt möjligt.

Anledningen till att hon först kom hit var för att jag ringde henne för att höra om hon hade några nya bra filmer, och till sist så kom vi fram till att hon hade några.
Jag fråga om vi skulle mötas ute nånstans och då blev hennes svar att hon kunde komma hem med filmerna till mig så slapp jag hoppa ut på kryckor.
Det kallar jag en snäll och omtänksam vän.
Så 3 filmer blev det och säsong 5 av "Desperate Housewives"
Så nu är min kväll/natt räddad i några dagar.



Så nu ska jag göra nåt litet till kvällsmat och bädda ner mig i sängen och njuta av filmerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: