VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En STOR favorit

Kategori: Jag o min vardag

Min snälla mamma har idag cyklat till netto och handlat till mig, sen ska hon åka ner till sin mamma i Trelleborg imorgon och stanna hela veckan så hon mena på att jag ju fick ha hem sånt genom henne som är för tungt och gå och handla med ryggsäck.
Så det tackade jag ju inte nej till, hon är snäll hon, min mamma!!!!

Och nu har vi nästan nyss ätit midda hos mig,
sill & päror blev det.
Vilket är en favoriträtt hos oss båda.




Och nu blir det "One Tree Hill" på TV, säsongsstart idag. Och jag minns faktiskt inte hur det slutade..hmm...hur kan jag ha glömt det, så irriterande. men dom kör väl en resumé i början som vanligt hoppas jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: