VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Ett litet besök just nu"

Kategori: Jag o min vardag

Har min lilla vän "Untouched" på besök just nu i väntan på att mitt andra besök ska komma :P




Har TV på här på tv4+ med anledning av bombningen i Oslo. Känner ju folk där och vet nu att de är oskadda, skönt...Men mindre kul för de som förlorat nära o kära i detta plus massa skadade.
Förstår inte hur det kan finnas människor som är så galna så de kan göra nåt sånt mot andra människor. Riktigt sjukt är det....
Hoppas verkligen att det inte händer mer där nu.
Läste på facebook att där var folk som lagt ut i sin logg, begriper inte hur man kan vara så kall.
Så här skrev dom:
"Men vem fan bryr sig om Oslo, vi bor i Sverige"
"Nu kan man inte vara nånstans på nätet utan att man läser om bombningarna, tycker man själv ska få välja vad man vill läsa om"

Hur kan man bara tycka så här...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: