VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fick min dom idag

Kategori: Jag o min vardag

Har ju idag varit i Krisitanstad hos ortopeden, en kvinnlig läkare vid namn Johanna Bengtsson, Jättetrevlig och gjorde en nogrann undersökning.

Fick veta att ledbanden på båda sidor om knäet är trasiga, men som tur var inte av, så nu blir det kryckor en månad till. Ska därefter på återbesök.
Hon berätta oxå att när det hela med mitt knä hände så hoppade knäskålen ur led ut på vänster sidan av knäet och tillbaka igen. Och detta var tydligen tur för annars hade det varit operation som gällt. Nu är de bara att hålla rummarna för att minisken håller sig där den ska och håller sig hel annars blir det operation av den.
Hon stack även in en nål under knäskålen och tömde på blodfylldvätska plus en kortisonspruta.
Det var mindre behagligt och få den nålen där under, kände riktigt hur det sökte mig och att jag hade svårt för att andas.



Mamma var med mig eftersom hon ville med och shoppa. Vi var inne i en del affärer, i vissa fyndade vi och i vissa hitta jag inget alls jag ville ha.
Men här kommer i alla fall vad jag köpte:




Skinnjacka från Cubus som jag köpte till mamma
Nypris: 499 kr, REA 199 kr



Munkjacka från Cubus
Nypris: 299 kr, REA 99 kr



T-shirtar från Stadium
Nypris: 149 kr, REA 49kr/st



Munkjacka från Cubus
Nypris: 149 kr, REA 99 kr



Aprikosa jogging från Cubus
Nypris: 199 kr, REA 79 kr




Oxå var jag och hämtade ett paket på posten från Cellbes
4 st Behåar för 158 kr x 2 = 316 kr


Köpte 2 saker till men tyvärr så tog batteriet slut i min digital kamera, så jag får försöka lägga ut detta imorgon.
Men tycker i alla fall jag haft en riktig fyndardag. Fann mycke mer tröjor ju, men kände mig nöjd och ville inte slösa mer med pengarna. Blir ju Helsingborg nästa vecka och då går där väl en del pengar där med skulle jag tro.

Nu ska jag röja lite här för vid 18-tiden får jag trevligt besök, och sen får vi se var kvällen slutar.

Återkommer imorgon och önskar er alla en trevlig fredag :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här: