VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hantverkarjakt

Kategori: Tankarna flödar

Imorgon får jag nog ge mig ut på en liten hantverkarjakt.
Fick ju nya fönster för 2 månader sedan och killarna har inte varit tillbaka här än och satt fast plåten utvändigt. Ska det hålla på att vara så här risigt väder så har jag inte lust och känna kylan utifrån som det gjort i helgen och även idag. När de drar in så i springor så känns det mycke mer än när en balkongdörr/fönster står på glänt.
Vill ju kunna gå runt hemma i linne och boxer typ, plus utan strumpor,
men det går tyvärr inte just nu. Och ändå är det sommar.


Förresten....
Var tog denna dagen vägen, klockan är redan 19 ju. Har fått i mig en midda, orkade inte göra något anvacerat alls, var inte sugen på mat, men tvungen och äta ju.

Spagetti som jag kryddade med vitpeppar, paprikapulver och aromat, oxå stekt fläsk till detta, riktigt gott.
Kokte förresten spagettin i grönsaksbuljong, mycke godare än bara smör och salt.


Tror jag får gå och ta mig en varm dusch nu, känner mig småfrusen, sitter ju vid balkongendörren oxå, visserligen är den stängd, men som sagt..det drar eftersom där inte är nån tätning och plåt.
Kanske är en sådan där kväll då jag koppla upp mig på den bärbara ikväll i sängen istället...


Regnet vräker ner nu oxå ser jag














Kommentarer


Kommentera inlägget här: