VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte bra med sena nätter

Kategori: Jag o min vardag

Sitter här nu med en köttbullemacka, gott. Vaknade för en timme sedan.
F-n, missade "Våra bästa år", somnade halv 6 i morse, och har absolut inte haft nån koll på alarmet i mobilen, bara tryckt av snooze när den satt igång utan nåt medvetande om detta.
Hmm, ja så går det när man somnar så sent på natten eller ja tidigt på morgonen.

Skulle egentligen åkt till Helsingborgs festivalen idag, men får snällt stanna hemma pga mitt knä och att benet är svullet ända ner i foten. Värker rätt bra med ju.
Ja ja, tror inte det är nån förlust. Det positiva är ju att jag inte gör av med några pengar..haha.

Så idag tänkte jag fortsätta städa faktiskt.
Nåt alkoholintag blir det inte heller idag, känner inte för det. Känns faktiskt som att en lugn helg är välkommen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: