VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu håller jag kväll

Kategori: Jag o min vardag

Fått mig en dusch. Tar lite längre tid än vanligt, skam den som ger sig :P

Tror jag håller kväll nu så benet kan få komma i viloläge. Tar en citodon, går och bäddar ner mig med tv och film, fick tag i några filmer idag som verkar intressanta.
Oxå hoppas jag på bättre sömn inatt eftersom jag ska upp tidigt imorgon i lite måste ärenden.

Lite trist för mamma och jag hade ju planerat att utnyttjat sommarkortet denna vecka till Kristianstadsdagarna, Skånes Djurpark och Tropikariet. Inget vidare att hoppa runt på kryckor i flera timmar med smärta. Så vi får avvakta och hoppas vi hinner innan kortet går ut den 15 aug.

Önskar alla en trevlig kväll och sov gott när ni ska det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: