VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Paus i filmen

Kategori: Jag o min vardag

Håller på att titta på filmen "X-men: First Class", tog en paus eftersom jag måste upp och röra på mig mellan varven för knäets skull.
Så jag tog en runda i lägenheten och sen en stund vid datorn. Och nu tänkte jag göra natt här och stänga ner.

Men innan dess måste jag ju visa dagens midda, en sen sådan blev det idag.
Stekt kycklingfilé med kokt nypotatis och blomkål med min hemmagjorda champinjonsås



Oftast när jag sitter vid den stationära datorn i vardagsrummet så är min katt Smulan med på sin filt på datorbordet, gjort en hörna till henne där.
Men idag låg hon mest i soffan på sin andra filt, så söt som alltid



Har ju en 10,1 laptop oxå som jag ibland kör med i sängen, och då ligger hon ju på sin egna kudde som hon har där.
Allt för min lilla bebis.

Nu blir de en citadon för natten så jag inte vaknar av världens smärta, himla tur att dessa hjälper kan jag säga.
För er som skadat, trasat sönder eller ledbandet gått av i knäet så vet ni nog vad för smärta jag pratar om. Den är inte alls trevlig kan jag säga.
Längtar tills jag är frisk igen och hoppas de inte tar alltför lång tid.

Vill ju ut och promenera, springa, cykla och massa annat kul. Massa festivaler osv på ingående hela tiden nu ju.

Så God Natt på er alla vänner, kända som okända.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här: