VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Periodare eller nåt

Kategori: Jag o min vardag

Har kommit in en serie period nu kan man verkligen säga, kollat hur många som helst i flera månader nu. Ja hela detta året. Såklart ahr jag sett massvis med filmer oxå.

Kört repriser på "Buffy och vampyrerna", "Angel", "Alias", "Förhäxad".
Äntligen kollat klart "LOST".
Andra nya serier är "Sons Of Anarchy" och "Sanctuary", "True Blood", oxå "Supernatural" som jag följt på tv blandat med dvd boxar som jag lånat av en vän plus fått tag i de 2 sista säsongerna på egen hand.

Undrar om jag missat och nämna någon nu..hmm..tror inte det.

Men nu ahr jag i alla fall fått tag på säsong 1 av den nya versionen av "Nikita", den börja ju gå på kanal 5 och sen bara försvann den. Blev rätt besviken eftersom det kändes som en serie i min smak, men nu ska jag då äntligen få titta vidare på den ikväll/inatt.







Och här nedanför kommer då hon som spelade Nikita i den serien som gick först









Kommentarer


Kommentera inlägget här: