VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så var de då helg igen

Kategori: Jag o min vardag

Måste ju säga att en vecka har gått fort trots att jag är skadad. Annars brukar ju tiden vilja gå sakta när man vill den ska gå fort.
Har lika ont fortfarande och dessutom i hela benet.
Perfekt oxå att vädret inte är det bästa, för då missar man inget ute precis.
Även om det är Krisitanstadsdagarna & Landskronafestivalen.
Hoppas vara så pass bra i benet att jag kan åka till Helsingborgsfestivalen om 2 veckor.

Som sagt, helg igen..och denna blir riktigt lugn. Ska bara vara hemma och göra de jag kan och känner för. Fått tag på några filmer jag tänkt titta på.
Får eventuellt besök imorgon med midda, snack och film. Men inte helt bestämt, får väl se.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: