VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skräcken har börjat infinna sig

Kategori: Jag o min vardag

Usch, en dag kvar....

Imorgon kl13.00 har jag tid hos tandis för att dra ut en tand, vilket jag aldrig nånsin gjort i mitt 43 åriga liv. Är riktigt rädd nu kan jag säga. Har ju alltid haft tandläkarskräck. De flesta jag pratat med säger att det inte gör alls ont. Vill tro på dem, men inte så lätt när man är så rädd som jag är.

Att gå dit för den årliga undersökningen är inga problem alls eftersom jag inte haft ett enda hål sedan 1980 och ändå vågade jag inte gå dit på säkert 10-12 år innan. Så man kan väl säga att jag haft tur och bra tänder. Ja förutom denna olyckan då som är självförvållad.
Hade jag inte slarvat med min bettskena när jag ska sova hade detta aldrig hänt. Har ju lyckats knäcka tanden helt i sömnen.


Så nu längtar jag riktigt mycke tills det är över imorgon, frågan är om jag får nån sömn inatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här: