VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svart vs Blond

Kategori: Jag o min vardag

Nu sitter jag här äntligen med färg i håret. Har verkligen dröjt på detta in i det längsta, 3 mån sen sist, men det är så himla trist och drygt att färga håret. Tog bara den blonda utväxten idag. Japp jag är blond egentligen.

Skulle jag tagit hela håret som räcker en bit ner över rumpan hade jag behövt minst 3 paket och det hade tagit typ en timme att smeta i, så de får vara till vintern eller nåt. Eller när jag kan/orkar be en vän om detta.

Prova ett nytt märke med idag "Mood", brukar använda "Palett" tror jag det heter..haha..hur kan man glömma det när man använt det i 2,5 år, blir väl så att man vet var de står i hyllan o bara plockar åt sig ett paket, känns kanske igen, ja iaf är det från swartzkopf. Gillar de tillverkarna bäst. Men såklart slut på Ica när jag skulle köpa färg.
Kanske skulle ta och bygga upp ett lager fall i fall det händer igen, fast än har inte min färg fyllts på i hyllan där.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: