VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Big Four

Kategori: Jag o min vardag

Precis suttit så gott som klistrad framför tv:n i 6 timmar, i alla fall så såg jag exakt varenda minut av Metallicas 2 timmars framträdande.

Anthrax, Megadeath, Slayer och Metallica har spelat på Ullevi ikväll och svt var där och filmade så vi här hemma kunde följa hela konserten.

Och säger bara en sak; Är det nåt Metallica kan så är det att leverera fullt ut till sin puplik. Jäklar (ursäkta) vad bra dom var. Synd man inte var där. Men nån gång ska man väl få tillfälle att få se dom hoppas jag.

Innan detta så bjöd jag mamma på midda, ett nytt recept som jag hittade på efterhand som jag tog fram olika ingredienser, lyckat recept, fast nästa gång tar jag nog i lite mer av nån annan krydda med tror jag och kanske lite mer kycklingfilé. Denna gången var det ju bara salt och paprikapulver på kycklingen när den stektes, är van vid mycke mer kryddor och lite starkare.

Ska lägga ut detta receptet i min matblogg imorgon tänkte jag, men så här såg det ut efter att ha varit i ugnen en timme. Har kvar till imorgon och då ska jag visa hur det ser ut på tallriken för då ser man alla ingredienser.
Kycklingfilé, röd och gul paprika, svamp på burk, charlottenlök, aubergine, zucchini, creme fraiche och grädde




Nu blir de sängen och nån serie/film



Kommentarer


Kommentera inlägget här: