VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tom på ord

Kategori: Jag o min vardag

Har inte riktigt kunnat sätta ord på de här som hänt i Norge, för det är helt ofattbart att man som människa kan göra nåt sånt här mot andra människor.
För jävligt rent ut sagt. Såna som gör sånt här borde spärras in på livstid, kasta bort nyckeln och en lucka för mat, fast maten ska då vara bröd och vatten.
Det här med dödsstraff kan jag inte riktigt uttala mig om, för jag vet inte om jag är emot det eller inte. Den skyldige känner ju inte av om den blir straffad med döden, men däremot kan de bli en befrielse för de som drabbats. Så jag är 50-50 där tyvärr.
Fast kan väl säga att mördare, pedofiler och våldtäktsmän inte har på vår jord att göra.

Känner en del i Norge och vet nu att de är i säkerhet och överlevt, känns skönt och veta. Men lider med alla andra som förlorat nära och kära i denna hemska tragedi.

Man kan ju oxå få griller i huvudet nu om det kommer att hända i Sverige. För det känns som ett 9/11 attentat pga klockslag och datum:
klockan 15.30       1+5+3+0= 9
datum 22/7           2+2+7= 11



Kommentarer


Kommentera inlägget här: