VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Typiskt när det gäller mig

Kategori: Jag o min vardag

Har inte kommit iväg till sjukhuset idag som det var planerat.
Känner bara att jag inte orkar mer sånt nu. Sedan i maj har jag varit där för astma anfall akut med ambulans, tandläkaren med tanden som blev komplikationer, knäet när det blev skadat och även ett återbesök där.

Har alltid varit som sådan att det ska mycke till innan jag går till läkare osv. Så känner mig mätt på detta nu.

Prata med 1177 igen, och jag har ju vårdcentralen på hemmaplan om de behövs och sen så finns det ju taxi om jag behöver ta mig till akuten idag/imorgon eller annan dag.
Så tror nog jag klarar mig utan läkarbesök idag faktiskt.
Har annars tur med att under 5 mån så hann jag komma upp till frikort, så inget kostar mig nåt mer nu.
Perfekt, för efter sommaren ska jag börja operera bort lite leverfläckar som sitter på ställen där de gör mer skada än nytta, som en t ex som sitter precis vid bh kanten och skaver, plus att hårstrå brukar snurra sig runt den. Sen har jag en precis under näsan som börjat klia en del så den måste bort. Kvar är där sedan runt 5-6 st till som ska plockas. Det är min husläkare som avgjort detta.
Och vad är då bättre än att passa på när man har frikort så blir det ju ingen kostnadsfråga.

Så idag tänker jag ta tag i en rejäl städning här om knäet inte protesterar rent för mycke.

Har även försökt och få tag på killen som har hand om huset jag bor i, men utan napp, vill ha upp mn plåt nu. Kanske kan hitta nån av killarna som satte upp fönstren så jag kan ta det via dom så det blir gjort nån gång.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: