VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ut med den gamla och in med den nya

Kategori: Jag o min vardag

Haft snälla Kim på besök här för att ta en titt på min stationära dator. Den har ju varit så himla seg länge nu. Jag kan mycke om datorer men tyvärr inte sånt där runt omkring med vad som är bäst och ha och vad som passar ihopa osv.

Han visade mig en sida med olika datakomponenter och vad det skulle kosta och bygga en helt ny dator och när jag såg vad priset hamna på så slog jag till. 2133kr minus på sparkontot kan jag nog leva med..haha.
Men nu är det det här med att vänta på paketet som ska komma så man får bygga ihopa sin nya dator, eller ja..Kim ska göra det, men jag ska få lära mig. Ska bli skoj, för detta har jag velat lära mig i många år. Vissa delar kan jag ju redan sätta dit, men aldrig byggt ihopa en dator från början.


Nu blir det ut i köket och "snickra" ihopa ett gäng vårrullar. Tagit fram vad jag har hemma ungefär, kycklingfilé, röd paprika, rödlök, glasnudlar och sen tillkommer det nog nåt mer som jag kanske hittar i kyl eller skafferi.
Hoppas det blir gott i alla fall, misslyckas ju aldrig i köket, duktig som jag är.
Oj vad jag skryter..haha..men det bjuder jag på eftersom det är sant..OJ, nu var jag där igen..hehe




Kommentarer


Kommentera inlägget här: