VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad hände lixom???

Kategori: Jag o min vardag





Redan söndag igen, vad hände med denna veckan som gick.
Jag som inte ens varit ute sen i tisdags, ja blir så när jag man går på kryckor, lusten och orken finns inte precis. Men nu kommande vecka lär jag ju ta mig ut känns det som. Måste beställa tid till sjukgymnasten oxå eftersom musklerna i de onda benet börjat förtvinas och man vill ju inte ha problem med benet i framtiden för att man inte skötte sin rehabilitering.

Veckorna går sjukt fort nu tycker jag, för fort. Sommaren försvinner på ett kick ju, även om jag inte är en sol människa så är det ju skönt att få ha mindre kläder på sig än på vintern, särskilt det här med att slippa strumpor, det är det bästa av allt.

Idag är det i alla fall sol med moln och riktigt varmt.
Ska äta midda med min mamma hemma hos mig, sill och potatis har vi bestämt, bara ätit det en gång denna sommaren och det var inte ens på midsommar för då var jag ju i Danmark.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: