VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

vem snodde min lust?

Kategori: Jag o min vardag

Bestämde mig för ett par timmar sen att städa här hemma så det är klart för denna veckan.
Men har inte kommit så långt, för varmt...Tog en runda till Ica för jag blev sugen på kycklingben, vilket jag inte hade hemma.

Har efter det plockat lite här och var och diskat.
Men lusten försvinner när det är så här varmt ju. Har i alla fall fått tvättat idag, bara en sån sak.
Fast det kunde jag ju inte skjuta på eftersom jag hade bokat tvättstugan till idag. Och rena kläder vill man ju ha fall i fall man hittar på nåt i helgen. Eller i alla fall de där favoritplaggen vill man ha rena till varje helg.

Imorgon så ska jag eventuellt till Hässleholm och hälsa på ett par vänner, och fredag är de möte med AF och en sak ang mitt hemliga projekt. Sen på kvällen gissar jag på att vinet korkas upp på min balkong med nåt trevligt sällskap.
Så alltså är de ju ett måste att städa klart idag.





Kommentarer

  • Mimmiiiss säger:

    Besök och kommentera gärna min blogg sötiii! :)

    Puss

    2011-07-06 | 23:11:09
    Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: