VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ännu en rysare

Kategori: Jag o min vardag

Igår så började ju åska, blixtra och regna här vid 23.30 tiden, riktigt mycke och otäckt var de.
Stod en runda och kolla när de drog bort för det lös upp hela himlen och känner då nåt krypa på mitt lår.
Har nog aldrig fått av mig ett par pyjamasbyxor som jag fick då. Och bara kastade dom av mig, såg inget på benet så jag plockade upp byxorna och vad hittar jag då...JO, ännu en sån där bärfis.
Börjar undra om jag är förföljd av dessa läskiga otäckingarna.
Hade sen väldigt svårt och släppa tanken på vad som hänt så det kändes som de kröp överallt på mig.

Satte på filmen "Priest" för att skingra tankarna och sen även några avsnitt av "Förhäxad", sista säsongen.
Somna vid halv 5 i morse..... Tack och lov inga mardrömmar om dessa kryp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: