VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Balkongen vs Untouched

Kategori: Jag o min vardag

Satt igår kväll på fb-chatten och pratade med Ewelina hit och dit. Slutade med att vi bestämde att mötas där ute.
Och det gjorde vi och tog en promenad ner till Ica för hon ville köpa "fett" som hon kallar det. På hemvägen så stanna vi till på skolan och satt och prata på en bänk.
Kom fram en liten kul sak där som hennes mamma föreslagit, men väljer att hålla den hemlig så får vi se vad som händer med det.

Oxå kom Jennifer (Ewelinas vän) som jag jobbat lite med. Och då blev det en runda ner igen, fast till Statoil då då.

Ewelina följde med mig hem, vi satt på min balkong och jag fråga om hon ville smaka på vinet Untouched som jag berättat om sen innan och såklart sa hon ja och gillade det.
Så vi delade på en sån där 1 liter tetrapack och satt och pratade om allt möjligt kul till 2 inatt.

En mycke trevlig kväll/natt måste jag säga. Kul när det blir såna här oplanerade spontana saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: