VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dag vs Natt

Kategori: Jag o min vardag

Inte alls bra det här med att vara ofrivilligt arbetslös. Har börjat vända dygnet helt tokigt.
Somnar runt 5-6 på morgonen, uppe igen runt 9-9.30.
Vilket resulterar i 3 timmar sömn och en ening trött på eftermiddan och då har de blivit lite vila i 45 min.

Får nog ta mig i kragen och ändra tillbaka lite med när jag somnar på natten tror jag.
Fast varför skulle jag egentligen, jag gör ju som jag vill nu med dygnets timmar. Och även om de på jobbet ringer efter mig så är jag ju pigg och vaken för jobb.
Att sova lite har aldrig stoppat mig från att kunna göra det man måste.

Har fått tips om en ny serie jag tänkte kolla på, hela 3 säsonger har jag fått tag på,
"Sons Of Anarchy" heter den. Och utifrån det man läst som den handlar om så gissar jag att det blir en serie som jag kommer att köra i maraton.
Tänkte börja titta ikväll/inatt.
Fast egentligen har jag ju 10 avsnitt kvar på sista säsongen av LOST, så får se hur jag gör.


Nu blir de ut i köket och fixa midda....kurr, kurr i magen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: