VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter igår

Kategori: Jag o min vardag

En sådan dag är det idag, och jag mår toppen som vanligt. De som känner mig vet ju att jag är lyckligt lottad med att aldrig bli bakis och aldrig varit, kan dricka vad som helst och hur mycke som helst. Känns skönt... Men tyvärr har jag alltid en sådan fyllehunger och kan nästan äta varannan timme..haha.

Så man skulle kanske ringa efter nåt sånt här idag som en av pizzerierna får komma hem med. Känns nästan så. Får väl fundera på det ett tag



Igår då...
Skulle egentligen haft fest hemma, men blev ändring på detta. Så jag gick på en annan fest, där vi bara blev fler och fler och hade jättetrevligt.
Hoppade över både Klippanfestivalen och den lokala krogen.



När jag kom hem på natten fick jag kontakt med Carina på fb chatten så jag "lockade" med mig henne hem till Tobbe.
Där satt vi och prata och drack vin till halv 5 i morse. Himla trevligt var detta. Massa gott snack hade vi oxå.

En händelse där: När vi stod ute på altanen och rökte så kände jag att jag trampade på nåt (hade inga skor), men brydde mig lixom inte om de så mycke. Men senare när vi skulle röka igen så upptäckte vi att jag hade trampat på en sån där mördarsnigel...urk.
Gissa om de gick rysningar genom kroppen och allt hår reste sig till max.




Nu måste jag verkligen ha nåt i magen



Kommentarer


Kommentera inlägget här: