VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En dag med lite nytt

Kategori: Jag o min vardag

Varit iväg i Hässleholm med mamsen några timmar och gått i massa affärer, plus tog en räkbaguette fika på Bjärners Café (tror de stavas så).

Nyss hemkommen, det var stekande hett så vi orka helt enkelt inte vara där mer.
Både hon och jag är likadana vad gäller de här med värmen, inte något vi gillar att vara ute i för många timmar.
Klagar inte, men ibland blir det för bra helt enkelt med värme.

Köpte inte så mycke, är ju så kräsen när de gäller kläder.
Men fick min adidasjacka idag i alla fall, den som jag varit på väg och köpa i runt 2 år nu ungefär.
Fast hade beslutsångest i typ 20 min eftersom det fanns denna jag köpte, plus en annan med hätta.
Oxå blev de boxertrosor eftersom det var "tag 3, betala för 2".

Och på hemvägen från tåget så köpte jag med mig 1 liter jordgubbar, gott och ha till TV:n ikväll







Kommentarer


Kommentera inlägget här: