VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fryst & Färskt

Kategori: Jag o min vardag

Kände för en färdig midda idag så det blir det bli, fast såklart en egen sådan och inte en köpt.
Fryser ju alltid in middagar av nåt om där blir över eller om jag gör storkok.
Idag blev det min currygryta med kyckling och ris(nykokt såklart)



Efter middan skulle jag ju ha fortsatt och städat, men hamna i sängen och började titta på säsons 6 av LOST. Har ju inte känt för att titta på serien pga tappa tiden till att kolla när den gick för att jag jobbade skift och massa övertid. Men nu ska jag minsann se klart den.

Somnade en runda med, inte konstigt med tanke på hur sent jag somna i morse.
Och nu har jag fått i mig lite färsk frukt, galia melon och jordgubbar.



Funderar på om jag ska baka något innan jag drar fram dammsugaren idag.
Eller nä förresten, den där dammsugaren får stå tills imorgon, ser ju att klockan börjar närma sig sen kväll.
Ajabaja och störa grannarna, även om dom inte visar någon som helst hänsyn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: