VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron lördag

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp för en halvtimme sen ungefär. Fick en halv sömntablett av mamsen igår fall i fall.
Så har fått sova lite mer inatt för tanden har varit lite snällare och idag känns det rätt bra. Hoppas de håller i sig, men tar ändu ibuprofen i förebyggande syfte.

Härligt sommarväder man vaknade till, så idag tror jag faktiskt jag ska ge mig ut lite om tanden håller sig lugn. Skogen för en promenad med kameran skulle nog kunna vara något.
En ensam sådan, känner för det.

Sen funderar jag även på att sortera bland alla papper i sovrummet som inte kommit i en pärm.
Säger varje gång jag gjort det att nu ska jag göra det varje månad när räkningar är betalade och så.
Men nejdå, såklart blir det aldrig så..hmm..skärpning på mig.

Kollade 2 filmer oxå inatt som jag gör separata inlägg om alldeles strax eller lite senare.

Får väl försöka få i mig nån typ av frukost oxå, tycker mig känna magen kurra lite.




Min katt och hennes annorlunda platser att ligga på. Nog roligare nu när den nya balkongdörren har ett fönster nertill oxå, hade ju inte det innan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: