VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga fredag

Kategori: Jag o min vardag

Visst finns det studentfester idag för mig, men har valt bort detta av olika skäl som jag inte går in på här. Dock inget allvarligt alls. Möter upp med en del av dessa senare ju.

Så idag är det då fredag och jag ska ha fest hemma hos mig med en del trevliga personer. Vi hade ju tänkt sitta på balkongen, men de ser mörkt ut med de för himlen är helt molnig och absolut ingen sol.
Inte hela världen men det, får sitta inne helt enkelt tills det är dags för utgång. Kan ju hoppas på att det blir bättre väder framåt kvällen.

Har rätt mycke och göra innan det är dags och dra igång här, så jag lär nog inte blogga mer idag.
Därför önskar jag redan nu alla mina läsare en trevlig fredag så hörs vi imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: