VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helt oväntat

Kategori: Jag o min vardag

Fick sms från ett okänt nummer och det visade sig då vara en kille som jag lärde känna när jag gick min Polymertekniska utbildning på Lernia i Helsingborg 2008-09.
Riktigt kul och prata med honom.
Han ringde från jobbet och skulle snart gå av sitt skift, så han skulle återkomma när han kommit hem.

Himla kul när man får kontakt igen med folk som man inte pratat med på länge.
Kanske skulle ta och bjuda hit honom på midda och en filmkväll eller nåt, vet ju att han slutat festa o sånt där.
Ja vi får väl se vad som komma skall... Roligt detta i alla fall:)

Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sv; jo jag tror på spirituella saker.. men jag lyckas aldrig hitta nån konkret drömtydning.. :/

    2011-06-14 | 14:03:43
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/
  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sv; oh vad roligt! :D vad sysslar du med? alltså hur tar du tillvara på "gåvan" :D

    2011-06-14 | 14:13:47
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: