VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

IBS

Kategori: Jag o min vardag

Hösten 2008 fick jag diagonsen IBS-irritable bowel syndrome.
Och sedan dess så går de i perioder då jag mår skit rent ut sagt.
Idag är en sådan dag, började med magkramper igår och det har idag fortsatt, förutom det har jag mått riktigt illa hela dagen och gör fortfarande.

Finns ju kost man ska följa för vad man ska undvika för att inte drabbas så hårt av detta. Men ibland kan man inte låta bli allt gott, så undrar om jag blivit dålig nu pga tzatziki 2 ggr denna veckan.
Mest troligt...

När de hela började för snart 3 år sedan så hann jag gå ner 10 kg på en månad innan jag sökte hjälp, och sen fortsatte de att dala neråt, men inte så mycke och sen fick jag rätsida på detta och gått upp igen, vilket jag är glad för eftersom jag inte vill vara så smal som jag var då.

Funderar nu på att gå och lägga mig i s k fosterställning för de är mycke bättre än att sitta upp.
Har ju lite dvd serier som jag kan titta på.

Hörs kanske senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här: