VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Metaltown 2011

Kategori: Jag o min vardag

Fick i söndags ett erbjudande om att komma till Göteborg på Metaltown 2011 den 17-18 juni av en kille med eget hus, tydligen ett stort sådant för han sa att han hade gott om gästrum.
Han säger att han kan hämta mig på fredagen och köra mig hem på söndagen. Men känns inte rätt, 2 turer fram och tillbaka är ju närmare 100 mil, och med bensinpriset idag så blir det ju dyrt.
Så jag vill minsann göra rätt för mig och betala själv, fast då blir de nog lite billigare att ta tåget.
Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Men låter lockande att åka dit i alla fall
Har frågat en tjej om hon vill, blir nog mer ett ja från min sida om hon följer med.

Jag får ta mig en riktig funderare nu i veckan, ska jag eller ska jag inte..hmmm!!!


Du som läser detta och varit där får gärna höra av dig och berätta lite om vad du tyckte...
Eller är de kanske inte nån återkommande tillställning, jag vet faktiskt inte, men borde väl vara, eller?!?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: