VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mmm vad härligt

Kategori: Jag o min vardag

Somnade 4 i morse och vaknade nu kl:09.30 av grannens skällande hund. Senare än vanligt, brukar vara vid 9-tiden. En ofrivillig väckarklocka kan man kalla det. För så här är det 7 dagar i veckan.
Men gör inte så mycke, kom ju upp och såg att det är underbart väder, solen skiner, några små enstaka moln som knappt märks och 22 grader i skuggan på min balkong.

Nu blir de kolla på "Våra bästa år", tror jag följt den serien sen kabel-tv och TV3 kom 1989. Ett måste, kan inte låta bli. Visst, jag har missat avsnitt då och då såklart.

Oxå har jag tvättstugan idag, plus ska ut i ärenden om ett par timmar.
Kanske skulle ta tag i städningen oxå så den blir klar innan det är helg...haha..har ju fastnat i annat nu ett par dagar som känts roligare lixom :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här: