VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Såååå bull

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så blir de då inget jobbande inatt..*suck*.
Chefen ringde och hade rört till det med ordrarna och det jag skulle göra blir tydligen klart under dagen.
Men han skulle återkomma när jag behövs igen, och det är ju positivt eftersom jag gillar att arbeta och inte att gå hemma.
Gått arbetslös nu i 3 månader och det är ingen höjdare även om det är sommar och fint väder.

Så nu ska här röjas här hemma och lite annat. Var för varmt igår, orkade verkligen inte ta tag i det och kände inte för det. Men idag är ett måste så man har fint över helgen och när det kommer besök.

Kommentarer

  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    inte kollat min mail på länge, ska göra det! :D

    2011-06-30 | 14:34:04
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/
  • 已知 Mohammedi Al-debis™ säger:

    Λllt bra idag då? ♥

    Visst börjar et bli lite kallt nu i Sverige?

    om två dagar så kommer det att regna!



    » Följa varandra via blogl♥vin'? …

    ( Om vi inte har gjort det )



    Ha en trevlig dag, och hoppas det inte börjar blir kallt här i Sverige!

    2011-06-30 | 16:29:29
    Bloggadress: http://mohammedialdebis.blogg.se/
  • FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

    sv; hhihi (a' tackar du! :D nej nu måste jag börja förbereda.. hoppas du hör senare :D

    2011-07-01 | 12:00:48
    Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: