VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sista dagen, söndag

Kategori: Jag o min vardag

Då var de då söndag igen. Veckorna rusar på fort, för fort kan jag tycka.
Och varmt är det oxå idag igen, är inte alls glad för sån här värme kan jag säga.

Måste visa vad jag gjorde sent igår kväll som tog sådär en 3 timmar att göra.
Hittade på ett nytt recept med fyllda bullar, blev så supergoda. Ni som känner mig har adressen till min matblogg och kan titta på alltihopa där.
men här kommer i alla fall en bild på godingarna.



Måste oxå berätta om en händelse från natten.
Var ju vaken rätt länge...Men i alla fall
När jag var på toaletten och tar toarullen för att riva av en bit papper så av ren tur vill jag kalla det så tycker jag mig se att där är nåt på pappret. Och jodå mycke riktigt är där en sån där bärfis skalbagge, fy faen säger jag bara, tänk om jag hade torkat mig med den.
Ni kan ju själv föreställa er vilka griller jag fick i huvudet i flera timmar efter detta. Var väldigt svårt och släppa.
Rena mardrömmen ju. och jodå såna fick jag inatt, men tack och lov inte om denna äckliga bärfis.

Och ni som känner mig angående spindlar så var det ju tur att det inte var en sådan.
Jag har en sån fuktansvärd spindelfobi. Folk gör mycke för pengar, men aldrig att jag hade tagit en spindel i min hand för en miljon. Ja så rädd är jag så det lovar jag att jag aldrig hade gjort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: