VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Spelkompis på planen

Kategori: Jag o min vardag

Ikväll blev jag riktigt nöjd. Fick tag på en vän och granne som sa ja till att spela en runda badminton.
Äntligen, så svårt och få folk att orka och ha tid.
Men här gick det. Vi var på en fin äng med skog runtomkring. Glömde ta med kameran tyvärr. Dumma jag :P.
Men vi ska göra om detta så då ska jag minsann komma ihåg att ta den med mig.
Skog/natur är riktigt kul att ta kort på.





Har även pratat med en vän som bor i Hässleholm. Köpte ju boxer där igår som är supersköna (kolla mitt inlägg från igår), bad henne köpa 6 par till till mig. Så på fredag får jag dessa då hon och hennes sambo kommer och festar med mig.

Så mitt tips är att gå till Lindex och inhandla dessa boxertrosor om ni gillar såna. Som sagt riktigt sköna, bästa jag hittat hittills genom åren.

Och just nu är det ju dessutom tag 3 och betala för 2, så priset blir endast 139kr för 3 par..billigt...billigt!!!


Detta märket är det bästa, bra och stabil i linningen och skönt tyg.
(googlade bilden)


Kommentarer

  • Anonym säger:

    lindex brukar ha ta 3 betala för 2 på en del av deras boxer/hipsters. även några andra 'vanliga' trosor med. så det är nog inget erbjudande som försvinner.

    2011-07-01 | 11:35:51

Kommentera inlägget här: