VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Upptäcka Skåne

Kategori: Jag o min vardag

Så var det då måndag igen och ny vecka. Tiden går så fort hela tiden. Och nån sommar är de då rakt inte idag. Regnet står som spön i backen och jag som skulle ut i ärenden, får nog hoppa över detta.

Nåt annat jag oxå hoppar över är att berätta om helgen, väljer att hålla den för mig själv och inte lämna ut något eller någon offentligt. Men är helt klart nöjd med hela helgen i alla fall.
Ja fredagen vet ni ju....

Hoppas att posten kommer snart för jag väntar på ett brev med sommarkortet.
Mina planer med det är att åka lite här och var i Skåne i sommar och se sånt jag länge velat se, plus hälsa på en massa man känner.
Starten går till en marknad i Klippan imorgon. Sen är det ju Danmark/Helsingör på fredag med några vänner om vädret tillåter plus om 2 av vännerna har råd.
Annars har jag annat i reserv som jag gör.

Andra resplaner är shopping i Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Hälsa på mormor i Trelleborg.
Men finns såklart massa mer jag funderar på, ska googla på nätet över sevärdheter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: