VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen är jakten över!!

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen efter en Hässleholmsresa.

Varit på ultraljud ang mina smärtor och att jag springer och kissar var 10:e minut.
Så nu blir det till att vänta tills min husläkare fått resultatet av detta och se om det visade något, men verkade i alla fall inte vara njursten, skönt.

Sen blev de massa spring i olika affärer. Mamma var oxå med.

Har länge, länge velat ha en kort skinnjacka, en sån där med mudd ner till och i kragen. Och när vi kommer in på Lindex så springer jag rakt på en sådan och provar den och jiiiiiippiiie den passade perfekt och som vanligt får jag beslutsångest när de gäller mina pengar fast att jag har råd. Så mamma hon "tjata" på mig att ta den och jag hade ju redan tagit den med mig runt i affären när jag kollade runt på annat. Så såklart köpte jag den, 599kr, inte så farligt och ångrar mig inte.
För känner bara...Äntligen...Så som jag letat i alla butiker och på nätet i snart ett år.
Och som sagt, Äntligen fann jag den.



Oxå blev det lite dagboksmaterial med coola "Betty Boop" och såklart lite hårsnoddar, vilket jag köper så fort jag är någonstans där de finns i buntvis. Alltid bra och ha med tanke på mitt långa hår ner till rumpan.





Väl hemma blev det en runda på Ica, och där var billig färs, så ikväll blir det vitlöksbiffar och till det funderar jag på en potatisgratäng...såååå gott ju.


TACK igen Brixi för en trevlig kommentar.
Roligt när folk skriver att dom följer min blogg.
Har dock inte hunnit med och lägga ut utmaningarna med frågor jag fått, men ska försöka besvara dessa i helgen. Känner att jag verkligen måste detta eftersom det var jag som utmanade er läsare för ett tag sedan att komma med valfria frågor.

Kommentarer

  • Bixi säger:

    Hej, Snygg jacka, men allt klär ju en skönhet ;)så det var ett bra köp :) låter gott med Vitlöks biffar..



    Gillar din stil och dig så jag är väl lite förälskad i dig:(



    puss än en gång på ....

    2011-03-04 | 15:38:32

Kommentera inlägget här: