VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen innan helg

Kategori: Jag o min vardag

Oj vad veckorna rusar iväg nu då. Men gör inte så mycke, vi går ju mot mindre o mindre mörker. Om 2 veckor ska klockan ställas fram en timme, härligt. Sen blir de varmare o varmare o man kan lägga vinterjackan, de gillar jag. Även om vinter o snö är min bästa årstid.

Ska snart iväg på ett möte o sen lite ärenden. Sen får jag se vad resten av dagen har o bjuda på. Solen lyser med sin frånvaro. Haha, vilken mening då, lyser med sin frånvaro...men de är ju så man säger när man saknar nåt.

En kompis ringde innan o vi är lite sugna på att ge oss ut på "hemligt uppdrag" fast beslutsångesten spökar som vanligt.

Ska egentligen jobba 14-23, men nej tack med tanke på som dom behandlat mig efter allt jag ställt upp på i 1 1/2 år. 2 veckor till sen är uppsägningen över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: