VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En helt galen torsdag

Kategori: Jag o min vardag

Jag och min fina vän Sabina åkte in till Klippan för jag hade en tid på AF, hade ju massa frågor till min handläggare nu när jag snart blir arbetslös. Allt gick bra och var positivt.
Sen efter det så gick vi och tog en fika och då började det spinna ideér i huvudet på oss båda två att hitta på något galet. Allt möjligt kom upp.

Vi gick vidare till lite affärer, jag hitta ett par skor, ett riktigt fynd, skulle kostat 799kr men det var rea så jag fick dessa för 400kr.



När vi tyckte det var dags att åka hem så öste regnet ner och vi blev dyngsura när vi gick till tåget.

Väl hemma o fått på sig torra kläder så hade vi kontakt via mobilen o msn o visste inte vilket vi skulle angående hitta på de där galna. Sagt o gjort så till sist bestämde vi oss för att dra iväg.
Så vid 20-tiden satt vi på tåget igen mot Helsingborg o gick sen på båten Thyco Brahe o drack öl. Tog bara en vända pga baren var stängd o dött med folk, så av båten o in på Shakespears o drack mer öl, plus nåt jag aldrig smakat innan som var så farligt gott, Sourz i olika smaker, fast jag provade endast med svartvinbärssmak. Farligt, farligt...



Sen tänkte vi dra vidare o stanna i Helsingborg till ett sent tåg eller ja tidig morgon o då visa de sig att de inte gick så vi fick snällt åka hem 23.30.

Som de kan bli, men de var en kanon dag o skönt att bara få komma iväg o göra nåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: