VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Energin är på högvarv

Kategori: Jag o min vardag

Energin bara sprudlar ur mig här hemma. Undrar var den kom ifrån? JO, jag vet!! Men..de får ni ger er till tåls med.
Håller i alla fall på för fullt här med att röja och sortera i skåp och sånt där. Brukar ju göra sånt en gång om året fast oftast på semestern på sommaren, då finns lixom tiden där. Men inte i år inte, det blir idag istället.
Man hittar så mycke som man glömt bort att man hade, och man hittar även sånt man lagt undan o glömt var man la de. Så de kan nog bli en spännande kväll detta.

Igår såg jag även klart sista säsongen av "Buffy", undrar vilken gång i ordningen detta var. Men den serien är ju bara så bra alltså.
Så nu får jag ju leta upp en ny serie..eller jag vet ju egentligen vilken. Har ju LOST kvar som jag inte sett klart och är där på näst sista eller sista säsongen, minns inte riktigt, så eventuellt får de bli den inatt.

Imorgon är de lönedag, spännande..har ju massa övertid.

Funderar idag på att göra korv stroganoff, nåt jag kanske gör 2-3 ggr/år...Gjorde ju kålpudding igår o frös in o skulle haft det idag, men eftersom jag blev hemma så känns de som att jag kan ha de på jobbet imorgon...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: