VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett litet telefonsamtal

Kategori: Jag o min vardag

Precis när jag stod med ytterkläder på mig och skulle iväg till jobbet så ringer min mobil.
Det var ett mycke intressant samtal som gjorde att jag valde att stanna hemma från jobbet, resultatet i detta är att jag kommer att vinna mycke på detta i framtiden. Känns himla kul.
Ska bli roligt sen när jag kan skriva om allt här i bloggen.

Nu har jag i alla fall beställt kläder, hittade 2 par cargobyxor, ett par khakigröna o ett par svarta (tunnare), hoppas nu att dom kommer o passa så jag slipper skicka tillbaka. Så trist för det händer så ofta.
Oxå blev de 2 ringar, 2 armband o en ny stav till ögonbrynet, behöver en kortare där.
Hoppas allt detta kommer fort, nyfiken ju.

Strålande solsken idag igen o funderade på en promenad, men hoppar över det o tar tag i städningen så den bli klar nån gång.
Måste ha nåt o göra i väntan på fler telefonsamtal ju. Fast känner jag mig själv rätt så lär jag fastna vid datorn som vanligt..*s*.



En liten bild från promenaden igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: