VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott & Uppskattat

Kategori: Jag o min vardag

Då är nu äntligen städningen snart klar, bara lite smått kvar och toaletten, men den är man ju smart och tar samtidigt som man duschar..

Hade mamma på midda här tidigare idag. Min nya gratäng som jag hittade på igår...
"De Fyra Elementen"
Mycke uppskattad av henne, så det blir att göra fler gånger.
För er nyfikna så finns detta recept i min matblogg, bara och säga till om ni vill ha adressen dit.




Fick ett sms för en stund sen om att mitt paket fanns att hämta på posten, men vet inte om jag vill ge mig ut idag. Blåser riktigt mycke ju med kulingvarning. Tror jag väntar till imorgon, även om jag är duktigt nyfiken på byxorna.

Hörde innan att det skulle snöa till helgen, ja typiskt mars som är en lurig månad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: