VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Igår var de ju torsdag

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron världen!!!

Igår gjorde jag o vännen Sabina ett nytt torsdagsryck o stack ut på äventyr.
Började med vin hemma hos henne, nästan vars 2 flaskor "Relax"..gott, gott.
Vid kl:21 tog vi tåget till Klippan o landade på "Harrys", där skulle vara nåt S:t Patricks Day firande.
Jovisst, en bartender i sån där hatt o 5 killar vid ett bord med samma hatt.
Oxå 4 andra personer.

Bartendern gav oss nån shot som han påstod var god, men den smaka fan bara citron. Precis som jag sa till honom att allt med citron tar över andra smaker.
Blev nån öl, orgasm och en stor pommesskål.
Hade trevligt o så, trots för lite folk.
Men faen vad den där bartendern var smörig då mot min kompis. Haha, han kändes nästan desperat för ville vi skulle stanna kvar på efterfest.
Sen kom det en 18 åring med o han trodde jag var 25 år typ, inget ovanligt att folk gissar lågt på mig. Så inget jag tänkte på mer, men oj..fick honom efter mig..haha.

Vi gick sen vid 23.30 till stationen o medan vi stod där o väntade på vårat tåg, så kom det ett tåg från andra riktningen o stannade.
Vi såg då 2 killar som satt där med "Tre apor", vi skoja om dom o skrattade o hade oss. Till slut ser dom oss o reser sig upp o "moonar" för oss...som vi garvade. och jag var ju inte sen med att dra ner brallorna o göra detsamma mot dom..haha!!
Så..där fick dom...

En lite galen kväll med andra ord, och dessutom kom det ju nästan 1 dm snö under kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: